sunnuntai 8. lokakuuta 2017

The first week

Eka viikko alkaa olla ohi täällä Krakovassa. Tää viikko on ollu ihan täynnä kaikkea. Me ollaan tutustuttu jo vähän tähän kaupunkiin ja tietysti toisiimme. Kaikki muut vapaaehtoset ja meiän järjestön henkilökunta on niin hyviä tyyppejä. Oon viihtyny täällä tosi hyvin.

Nyt ku on jo viikon puhunu enkkua, siihen alkaa jo tottua. Aluks se oli tosi väsyttävää, ku sen lisäks joka puolelta tuli koko ajan uutta tietoo kaikesta. Illalla oli ihan poikki, ku meni aina myöhään. Meillä on ollu useita eri tapaamisia eri ihmisten kanssa, mutta on ollu kyllä ihan huippua tutustua vähän kaikkiin.

Meillä on myös tosi kiva kämppä. Asun siellä kolmen muun tytön kanssa. (Ne on Turkista, Ranskasta ja Saksasta.) Mulla on tosi ihana huonekaveri ja me kaikki tullaan hyvin toimeen toistemme kanssa. Ollaan kaikki tosi erilaisia, mutta sehän on vaan hyvä asia.

Mulla on ollu niin hauskaa mun suomalaisten karkkien kanssa. Yllätyin, ku jotku jopa tykkäs salmiakista ja monet sano, että ei se niin paha oo. Monet kyllä tietysti myös vihas sitä. Uus kokemus monille semmonen maku. Monien ilmeet oli kyllä ihan näkemisen arvosia.

Mitä mä sit teen ees täällä? Meen töihin päiväkotiin. En tiiä vielä millon me päästään alottamaan työt, ku tässä on vielä kaiken näköstä ennen, ku me saahaan alottaa. Silleen se on kyllä kiva, ku on aikaa tutustua tähän kaupunkiin ja tottua kaikkeen uuteen ja erilaiseen.

Ootan innolla kaikkea tulevaa! Laitan sit seuraavan kerran myös kuvia, ku en oo niitä vielä muistanu kovin paljoo ottaa.

~Venla


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti