sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Vaiherikas viikko

Edeltävänä viikkona on ehtiny tapahtua kaikenlaista. Suurimpana juttuna rakas ystäväni Hanna tuli tänne melkeen viikoksi piristämään mun arkea. Hannan kanssa viikon teemana oli mieluummin överit ku vajarit. Sain rahaa palamaan vähän turhan liikaa, mutta nautin.

Viikko sitten perjantaina käytiin Anjan luona syömässä. Olin saanu taas jonkun Venlan mahti-idean tehdä överikiharat ja tein jo siellä "pölpyröitä" koko pään täyteen. (Todennäkösesti pölpyrä on mun omakeksimä sana, mutta semmosia mininutturoita siis.) Niitä tehdessä Anja sitten haasto mut menemään kouluun nää "pölpyrät" päässä. Minähän sitten otin haasteen vastaan.

Perjantai-iltana Hanna sitten tuli jo meille. Lauantaina oli laiska päivä. Hinthaaran serkut Lyyti ja Viola oli täällä mummolassa hoidossa. Päivä meni lähinnä kotona hengatessa, syödessä, löhöillessä ja taas syödessä. Ja tämmöset niistä kiharoista sitten tuli.




Maanantaina Hanna tuli mun kanssa liikkatunnille ja se päivä ei ollu niin kiva. Tuttuun tapaan taas ärsyynnyin turhista jutuista ja sit ei ois huvittanu mikää. Koulun jälkeen mentiin kaveriporukalla syömään, joten kyllä se kiukkupuuskaki siitä helpotti. Sit tiistaina koitti haastepäivä. Tässä mun luukki sillon.



Kunnon lintsari olin viime viikolla, koska sillon maanantaina en menny vikalle tunnille ja torstaina lähin Hannan kanssa päiväks Helsinkiin. Käytiin Kiasmassa ja Ateneumissa. Ei kyllä varmaan tulis museoon mentyä, jos pitäis maksaa, mutta koska vielä ehti ennen ku täyttää 18 niin pitihän neki käydä kattomassa. Sieltä Hanna sitten jatko matkaansa ja mä tulin takas Porvooseen.

Nyt viime perjantaina äiti tuli tyttöjen kanssa tänne ja oli ihana nähä niitäki. Mukavan rento viikonloppu takana, johon sisälty mm. notskiretki ja kävely vanhassa kaupungissa. Nyt pitäs vielä saaha läksyt tehtyä. Ens viikolla oon sitten yksin täällä, ku mummo ja vaari lähtee reissuun, joten tervetuloa kylään!





Kirjotimpas mä nyt hirveen tarkasti tekemisistäni. Toivottavasti ei ollu ihan tylsä lukee. Nyt voi varmaa jo sanoa, että hyvää kevättä kaikille! Nauttikaa auringosta!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti